2016/09/10

50 things about me

(no już nie podziwiajcie tak tych przystojniaków XD)

Nie wierzę, że mój blog ma prawie już 10 tyś. wyświetleń! Kocham was tak bardzo, bardzo<3
Codziennie, gdy wchodziłam na blogger'a było powyżej 300-400 wyświetleń. Jak wy to robiliście to ja nie wiem.
Bloga uruchomiłam z powrotem 17 sierpnia. Przez 4 miesiące nic się tu nie działo, a jak historia ruszyła to ze zdziwieniem patrzyłam jak statystyka rośnie. Z 2tys. na 10tyś w niecały miesiąc?! Jesteście niesamowici!
Dziękuje tym wszystkim co czytają<3
Więc przygotowałam dla was 50 things about me, dlatego abyście dowiedzieli się czegoś o dziewczynie skrywającej się pod pseudonimem Hasty :)
I dlatego, że stwierdziłam iż to dobry pomysł heh ;p
Nie przedłużając, zapraszam na 50 nudnych faktów/rzeczy o mnie ;)


  1. Mam na imię Klaudia, no ale mówią do mnie Kluska xd
  2. Mam 15 lat, czyli rocznik 01'
  3. Mam około 175cm wzrostu. I uważam, że mój wzrost jest idealny.
  4. Mogę się pochwalić, że jestem dość szczupła, ważę 55kg. Ludzie mówią, że mam nie dowagę i powinnam przytyć, bo przy moim wzroście to nie dobrze :/
  5. Często słyszę, że jestem ładna z wyglądu, z czym się po trochu zgadzam. (Moja skromność)
  6. Moim naturalnym kolorem włosów jest taki jakby blond, lecz w tym momencie to on przypomina jasny brąz. 
  7. Mam oczy koloru niebieskiego.
  8. Od zawsze chciałam mieć kolczyk w wardze lub w nosie. (Ale rodzice się nie chcą zgodzić -_-)
  9. Mam słabość do ciasta brownie *-*
  10. Zazwyczaj jestem spokojna i cicha, ale łatwo się denerwująca.
  11. Jestem szczera do bólu, przez co czasem chamska, ale potrafię się zamknąć.
  12. Jestem raczej typem samotniczki, lecz gdy znajomi próbują mnie namówić żeby gdzieś iść ulegam.
  13. Kocham oglądać seriale i filmy.
  14. Uwielbiam film Love Rosie.
  15. PLL i Przyjaciele to życie>>>>
  16. Zazwyczaj słucham 5SOS, 1D, Green Day, TOP, Arctic Monkeys, Little Mix, Halsey, BMTH, Jusitin'a Bieber'a i All Time Low. Kolejność jest przypadkowa, z wyjątkiem Sosów, których kocham i nie miałabym serca nie dać ich na pierwszym miejscu *-*
  17. Jestem harcerką.
  18. Jestem 5SOSFam od ponad 3 lat.
  19. Trenuję biegi długodystansowe, a kiedyś jeszcze siatkówkę.
  20. Byłam na koncercie Sosów w Berlinie.
  21. Mam starszego brata.
  22. Mój brat to siedemnastoletni debil -_- Nie no, tak naprawdę mamy bardzo dobry kontakt ^-^
  23. Mam w domu zwierzyniec - dosłownie, m.in. dwa psy, kota, i akwarium z chyba czteroma rybkami, które nawet nie wiem czy żyją, no bo dawno ich nie karmiłam :/
  24. Mieszkam w województwie wielkopolskim, dokładnie w Poznaniu.
  25. Mam lęk wysokości.
  26. Mam taką jedną (zajebistą i pojebaną) przyjaciółkę Dominikę.
  27. Jako dziecko co tydzień zmieniałam swoją decyzję o tym kim chcę być w przyszłości, w sumie chyba jak każdy xdd
  28. Chodzę do klasy dwujęzycznej.
  29. Nie mam pojęcia gdzie chcę iść po gimnazjum, a jestem już w trzeciej ;p
  30. Mam bardzo wybujałą wyobraźnie.
  31. Mam kilku celebrity crush, Calum Hood, Cameron Dallas, Ashton Irwin, Shawn Mendes.
  32. Ogólnie jestem polką, ale w jakimś stopniu także amerykanką.
  33. Mam bardzo zrytą głowę od czytania opowiadań, różnorodnych *lenny*
  34. Jestem człowiekiem Twitter'a. Zdecydowanie.
  35. Chciałabym zamieszkać w Londynie, w Anglii lub w Bostonie, w Ameryce.
  36. Potrafię nawijać o moich ukochanych zespołach 24/7 przez co dużo osób ma mnie dosyć.
  37. Uczyłam się niemieckiego przez siedem lat.
  38. Hiszpańskiego uczę się od trzech lat, czyli od początku gimnazjum.
  39. W tym momencie się pochwalę, ale co tam... Mam zdjęcie z Ashem>>>>
  40. Większość osób jakich znam to idioci.
  41. Umiem w miarę dobrze grać na gitarze.
  42. Mam crusha, który chodzi ze mną do klasy i w dodatku jest moim dobrym kumplem :/
  43. Aktualnie jestem singielką ;)
  44. Jeszcze nigdy nie skończyłam żadnego opowiadania do końca xd Miejmy nadzieję, ze to skończę, w sumie postanowiłam to sobie.
  45. Jestem leniem.
  46. Boję się klaunów.
  47. Pizza moim życiem x_x
  48. Chętnie poznaję nowe osoby, więc jeśli chcesz pisz śmiało. Ja nie gryzę :)
  49. Często zarywam noce, przez czytanie opowiadań na wattpadzie.
  50. Na koniec mam taki wygryw życia xdd W tym tygodniu (tak już coś odj***łam) założyłam się z takimi po*ebami, że jak pójdę do odpowiedzi to będę mówić tylko tekstami z piosenek sosów. I znając mnie i moje szczęście musiałam to zrobić. I idę do tego biurka i nauczycielka (od matmy) pyta mnie o jakiś wynik działania i  jakąś regułkę, a ja jej zaczynam pier*olić o amnezji xd Ona nie wiedząc o co mi chodzi każe mi odpowiadać, więc ja jej mówię o nie ustających wakacjach itd. Po jakimś czasie straciła do mnie cierpliwość i wzięła kogoś innego do odpowiedzi. Tak jestem powalona...

5 komentarzy:

  1. Wiedziałam może z jakieś 10 faktów hehe
    Jesteś mega ciekawą osóbką :)
    I może napiszę do ciebie ;)

    Pingwinek Luke'a<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ;)
    Ale... Wiedziałam praktycznie wszystko *-*
    Bo ja to ta Martyna, jej ibf<333333
    Trzeba było dopisać, że po brownie dostajesz pierdolca xdd

    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to moja wina, że tak kocham to ciasto? :P

      Usuń
  3. Tak, tak bardzo kochasz swojego brata<<<< wszyscy to wiemy :P

    OdpowiedzUsuń