2016/04/24

LBA 2!


Nominacja...
Już druga!
Wow!
Dzięki Emily!
No to zaczynamy...


1.Czy ktoś śmiał się z ciebie kiedyś w szkole?
Nie

2.Ulubiony film?
Mój ulubiony film? Chyba będzie to cała seria filmów Igrzyska Śmierci.

3.Co robisz w wolnym czasie (oprócz pisania)
Mam treningi, a tak to wychodzę gdzieś ze znajomymi


4.Wyławiasz złotą rybkę jakie są twoje trzy życzenia?
Mam tylko jedno marzenie, mianowicie chciałabym znów pójść na koncert 5SOS.

5. O czym chcesz napisać swoją pierwszą książkę?
Szczerze to nigdy nie miałam zamiaru napisać książki, więc po prostu nie mam teraz żadnego pomysłu

6.Czemu zaczęłaś pisać?
Na początku miało to jakoś zabić nudę panującą w moim życiu, ale potem się tak jakoś wkręciłam i... No i zaczęłam pisać

7.Kim chcesz zostać w przyszłości? (jak pisarką,to kim innym?)
Dziewczyno nie wiem... Za trudne pytania mi tu zadajesz xD

8.Jaka książka ostatnio cię zawiodła?
Pewnie teraz się zawstydzę, ale ostatnią książką jaką czytałam w życiu była lektura szkolna Hobbit i chociaż nie lubię tego typu książek to ta całkiem mi się podobała

9.Cecha,której zazdrościsz jakiemuś bohaterowi (np.z książki,bajki,serialu,filmu) 
Zazdroszczę tego, że wszystko im się zawsze udaje

10.Zgubiłaś szklany pantofelek,jak myślisz kto go odnajdzie? (może być postać fikcyjna)
Luke lub Calum, albo ktoś z 5SOS <3

11. Jak wyobrażasz sobie czas bez komputera?
Bez komputera to jeszcze jakoś bym wytrzymała, ale bez telefonu nope!


No, więc to na tyle...
Dzięki jeszcze raz za nominację<3
I uwaga teraz będzie niespodzianka...
Rozdziału nie będzie w najbliższym czasie, bo szykuję mega długiego OS'a
I nawet nie mam 1/4 go, więc nie wiem kiedy się pojawi xD
Ale możecie wyczekiwać
A teraz królik was żegna ^^

2 komentarze:

  1. No brawo, brawo 👏
    Kolejne?
    Gratki!
    Będzie OS?
    Czekam z niecierpliwością 😘
    Tyna ❤

    OdpowiedzUsuń