2016/04/21

LBA!


Zostałam nominowana do LBA!
Pierwszego!
Z czego mega się cieszę!
Bardzo ^^
Dzięki Tynuś<3
A teraz zaczynamy!


1. Co skłoniło cię do napisania bloga?
Eee... Szczerze to tak samo z siebie wyszło. Nigdy nie planowałam, że założę bloga, a tym bardziej o jakimś paringu. Po prostu spontaniczność ^^

2. Moje największe osiągnięcie do tej pory to...
Moje największe osiągnięcie? Nie ma się czym za bardzo chwalić. No chyba, że dostaniem 6 z biologii na koniec roku xD

3. Ulubiony film?
Chyba cała seria Igrzysk Śmierci

4. Ulubiona książka?
Paper Towns


5. Ciastko czy czekolada?
Oba uwielbiam, lecz czekolada jest lekiem na wszelkie zło ^-^

6. Miałaś kiedyś wątpliwości i chciałaś usunąć bloga?
Tego jeszcze nie usunęłam, ale nasunęła mi się taka myśl, którą od razu odrzuciłam. No, ale odpowiedź niestety brzmi tak ;(

7. Ulubiony aktor/aktorka?
Nie mam ulubionego

8. Największe marzenie?
Tym pytaniem mnie zaskoczyłaś, bo nigdy się nie zastanawiałam się nad tym jakie jest moje marzenie. Chcę po prostu być szczęśliwa i dążyć do wybranego przeze mnie celu ;)
A i oczywiście zostać dziewczyną Luka Hemmings's lub Caluma Hood'a xD <3

9. Czego nigdy nie zrobisz?
Ja już dużo rzeczy narobiłam, więc nie wiem co tu wymienić... Wiem! Na 1000000000...% nie pójdę do zakonu xD

10. Największa wpadka?
Lepiej nie będę wspominać 😂 Ty wiesz i to wystarczy.

11. W skali od 1-10 jak oceniasz mojego bloga? (proszę o szczerą odpowiedź)
W skali od 1-10 mówisz?... 10000000000000000000000000 i jeszcze więcej! On jest po prostu zajebisty!


To na tyle...
Jeszcze raz dziękuje miśka za nominację<3
Za to ja nikogo nie nominuję ;(
Przepraszam! (brak czasu)
Królik się żegna ^^

2 komentarze:

  1. Też uwielbiam te książki!
    Są genialne, cudowne, najlepsze...
    Gratuluje pierwszego LBA!
    Nati :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze LBA!
    Piąteczka ✋
    Może będzie ich więcej 😙
    Gratki! (dzięki mnie 😂)
    Twój Tynuś❤

    OdpowiedzUsuń